22.08.2007.

 

Obećala sam sebi…

tvoj osmjeh biće duboko zakopan u pepelu spaljenih sjećanja na nas..nikada više neću okrenuti tvoj broj telefona i čekati da čujem tvoj glas…nikada više neću stajati blizu tvojih usana i čekati da mi se približe…nikada više neću razmišljati o nama…nikada više neću odlaziti na naša tajna mjesta…nikada više mi neće poteći suza kada te vidim s njom…nikada više nećeš primjetiti ljubav u mom pogledu…

Ne…bojim se da nisam dovoljno jaka…obećanje nikada neće biti održano…mračni dio duše koji te voli jači je od cijelog mog bića.

aminicaxx
moj msn je angel_in_love_with_you_@hotmail.com,,mrzim debile iz razreda,,naj frendovi su mi matea,naida,emina,berin i jan,,da njih upoznate znali bi šta su pravi jarani.,,dosta od mene...sta bi ste vise...hehehhe

3 komentara

Komentariši